Звернення

Шановні клієнти – співвласники багатоквартирних будинків!

В процесі обслуговування, проведення ремонтів та усунення аварійних ситуацій, іноді з’являються скарги від незадоволених мешканців на терміни або якість сервісу. Це природно і цілком нормально.

Наша компанія завжди оперативно реагує на такі заяви і кожне таке звернення відпрацьовується індивідуально. Але дуже часто відбувається наступне: під будь-яким постом в фейсбуці з’являються нібито незадоволені мешканці, які з дивовижною системністю скаржаться на нашу роботу. Найчастіше без аргументів. При спробах зв’язатися з ними і з’ясувати причину невдоволення, а також поліпшити сервіс компанії, ми стикаємося з тим, що це або боти, або просто «шкідливі» люди, які нічого конкретного сказати не можуть. На питання, що не влаштовує в обслуговуванні, відповідь – «та ви нічого не робите». Коли починаємо пояснювати, що наші бригади як оперативно, так і за графіком виїжджають до будинку, що по кожному будинку йде нове обстеження технічного стану, ведеться облік робіт і так далі, все одно у відповідь «та ви нічого не робите».

Виникає питання – чи багато вам робив ЖЕК? Причому за тариф в два рази дорожче?

А коли у такого «скаржника» наш фінансовий відділ перевіряє особовий рахунок по оплаті, то виявляється, що це махровий боржник. Причому, як раніше в ЖЕКу, так і зараз у нас.

Шановні мешканці!

Велике прохання: якщо є об’єктивна скарга на якість роботи компанії – звертайтеся в першу чергу в диспетчерську службу і залишайте заявку. На неї оперативно відреагують.

І ще одне прохання: оплачуйте послугу з управління будинком повністю і вчасно. У нас найнижчий тариф в місті і він цілком дозволяє надавати послуги з утримання будинку та прибудинкової території. А ви отримуєте реальний сервіс і економите Ваші гроші!

Дякую за розуміння!

Догори