...

Аварійна служба – переваги приватної компанії

Список телефонів аварійних служб житлово-комунального господарства є у кожного власника в багатоквартирному будинку (ОСББ або ЖБК). Благоустрій, водопостачання, газове господарство, зеленбуд, вивезення відходів, санітарно епідемічній центр. Перелік можна продовжувати до нескінченності – під кожну послугу окрема організація, яка вирішує завдання власників квартир. Ось тільки одна проблема – не завжди вдається додзвонитися з першого разу. Держструктури, в порівнянні з приватними підприємствами відносяться халатно до своїх клієнтів. А адже це офіційна аварійна служба. Переваги приватної компанії, в цьому питанні, очевидні.

З огляду на те, що більшість людей в денний час на роботі, всі аварійні ситуації виникають у вечірній або нічний час доби. Природно, дзвінки в аварійні служби міста відбуваються поза робочим часом. За логікою, на кожному підприємстві повинен бути присутнім черговий. Але це велика рідкість, що хтось підніме трубку на іншому кінці дроту.

Аварійна служба – переваги приватної компанії

У приватників, керуючих компаній, робота організована інакше. Всього один телефон (або пара номерів для прискореного виклику). Це називається – єдина точка входу. Коли диспетчер приймає дзвінок, звіряє клієнта з базою даних і призначає виконавця. Далі, всередині приватного підприємства, формується бригада фахівців, виділяється транспорт і створюється наряд на виконання роботи. У підсумку, замовник отримує свій сервіс в найкоротші терміни без тяганини і з’ясування, в чиїй юриспруденції знаходиться заявлена ​​проблема.

Служба ЖКГ і приватник: відмінні риси

По прибуттю на об’єкт, аварійники з ЖКГ, в першу чергу, усувають джерело проблеми. Найчастіше – це перекриття кранів для подачі води або теплоносіїв, відключення електрики і тому подібні заходи. Вночі ніхто вирішувати проблему не буде – ремонтно-відновлювальні роботи перенесуть на наступний день. Ситуація, що склалася часто затягується по часу. Прибувши вранці, робочі виконують огляд і складають кошторис витрат. І тільки після повної оплати, робочі приступають до виконання поставленого завдання.

Приватники працюють за іншим принципом. Прибувши на об’єкт і усунувши джерело проблеми, фахівці власними силами проводять ремонтно-відновлювальні роботи, якщо їх виконання можливе на момент приїзду. У аварійників завжди з собою є інструмент, запчастини та будівельні матеріали. Можливо, повну ліквідацію перенесуть на ранок наступного дня. Але по прибуттю ніхто не буде проводити розрахунки і чекати оплати. Спочатку виконання завдання – потім розрахунок. Саме так повинна працювати будь-яка аварійна служба. Переваги приватної компанії тут очевидні.

Подібна проблема зачіпає не тільки власників багатоквартирного будинку. Приватний сектор, виробничі підприємства, заклади громадського харчування, магазини. Для всіх фізичних та юридичних осіб сервіс однаковий. Єдині умови, час на усунення проблеми, вартість будівельних матеріалів або запчастин. За приватними аварійними службами майбутнє.